1. Sudahkah anda menulis Diari Cinta anda hari ini?
    Sebagai forumer Forum Tentang Cinta, anda kini boleh menulis dan mencoret kisah manis cinta anda di ruangan Diari Cinta. Hanya satu diari sahaja ya dibenarkan untuk setiap seorang.
    Dismiss Notice

Aku Rindu~2~

Discussion in 'Luahan Cinta' started by dieda, May 14, 2011.

  1. dieda
    Offline

    dieda Well-Known Member

    Messages:
    4,900
    Likes Received:
    695
    Trophy Points:
    113
    disebabkan thread diasaskan oleh shaman dh overload,
    den bkk rumah baru yek,,:)

    ehemmm,,apa mukadimah den utk rumah baru ni yek????

    Bilaku rindu aku tersebut namamu
    Di dalam mimpi aku dibelai olehmu
    Indah sungguh percintaan
    Indahnya berkasih sayang
    Betapa aku merindu kepadamu



    **lirik lagu bila rindu kusebut namamu**
     
  2. Archi_Love
    Offline

    Archi_Love Member

    Messages:
    852
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    eh eh... suke2 dia jerk..
    ngahngah...

    ehem....
    *aku rindu pada bulan....
     
  3. samaratungga
    Offline

    samaratungga Well-Known Member

    Messages:
    3,383
    Likes Received:
    111
    Trophy Points:
    63
    ingat pungguk je rindu bulan
    ghupanya archi pn sm
     
  4. OrKiD_BiRu
    Offline

    OrKiD_BiRu FTC Crew Jr

    Messages:
    2,746
    Likes Received:
    9
    Trophy Points:
    38
    sekarang ni aku rasa rindu sgt kt dia.......
    perasaan rindu ni lain dr yg seblm2 ni...ntah kenapa jadi camni yek.....sedgkan x samp sebulan pun lepas jump dia...
    ada sesuatu yg tersirat ke? hmmmm....ok,jgn fikir2kan sagt.....

    tp yg x bestnya bila dh rindu ni....aku mudah teremosi.....marah...sedih....cemburu (jeng3)...hmmmm
    kalau boleh,aku nk dia luangkan lebih masa utk aku...jgn biarkan aku tertunggu2......penantian itu satu penyeksaan (wah! ayat)
    tp betul la...dia skrg keje malam.....jadi masa aku ngn dia sgt2 terhad....bila aku balik keje.....hanya ada 1 atau 2 jam je utk aku bercerita dgn dia...
    itu pun sekadar sms!! wahhh........mane leh camtu....pmp kan suka bercakap...x cukup masa yg diberi tu aku bercerita......haha....
    kdang2 ade prkara yg terpaksa aku simpan dulu dari bercerita kt dia.....huhu sedih....dr xcited nak bercerita...terus tenggelam...kenkadg terus jadi lupa...haha

    hmmmm awak.....saya rindu kt awak le.........uhuk uhuk....sedihnya......
     
  5. dolphin
    Offline

    dolphin FTC Crew Jr

    Messages:
    3,147
    Likes Received:
    19
    Trophy Points:
    38
    rindu..dh lme x jmpa..lame ke?kui3
    tp still rindu la..cite dlm telp..dlm sms..x sama ngn cite depan mata
    reaksi wajah tu yg penting..he3
    mga ade kesempatan utk bersua..erm
     
  6. dolphin
    Offline

    dolphin FTC Crew Jr

    Messages:
    3,147
    Likes Received:
    19
    Trophy Points:
    38
    rindu
    pada kenangan lalu
    kenangan indah yg x mudah dilupakn
    terlalu indah
    sehingga terkdg ianya terlalu pahit
    utk dikenang
    bila saat rse cinta bercampur benci
    berharap kenangan itu x pnh tercipta
    utk dikenang mahupun dirindui
     
  7. dolphin
    Offline

    dolphin FTC Crew Jr

    Messages:
    3,147
    Likes Received:
    19
    Trophy Points:
    38
    rindu..
    pd angin yg blalu
    mhembus syahdu
    menusuk kalbu
    rindu berterbangan
    rindu tidak bertuan
    saat rindu mendatang
    jiwa menderita kesengsaraan
     
  8. Daniel
    Offline

    Daniel Well-Known Member

    Messages:
    1,605
    Likes Received:
    42
    Trophy Points:
    48
    aku lelah dirasuk rindu
    tercari cari haluan harus aku tuju
    bersama ribuan harapan dan impian
    menuju kehatimu dengan penuh rasa cinta
    mengusung ribuan rindu yang penuh didada
    menelusuri ranjau yang penuh duri
    untuk kugapai kasih sayang yang sempurna
    kerana cinta aku rela ditelan derita
     
  9. Kinky Girl
    Offline

    Kinky Girl Member

    Messages:
    314
    Likes Received:
    20
    Trophy Points:
    18
    rindu die lagi..
    bile rindu sgt kt die, kite call die..nak dengar suare die..kite dengar die gelak..kite suke sgt..
    tapi..
    tu sume imaginasi kite je......
     
  10. Daniel
    Offline

    Daniel Well-Known Member

    Messages:
    1,605
    Likes Received:
    42
    Trophy Points:
    48
    aku rindu
    rindu padamu semakin parah
    beribu kali telah kusebut namamu
    namun rindu tetap bertamu
    aku lelah
    mengusung rindu yang tiada bertepi
    kepuncak kasih yang jauh untuk digapai
    tanpa jemu aku terus melangkah
     
  11. dolphin
    Offline

    dolphin FTC Crew Jr

    Messages:
    3,147
    Likes Received:
    19
    Trophy Points:
    38
    aku rindu
    pda kenangan itu
    berharap akn menikmatinya lgi
    mengubat rindu di hati
    tp aku juga sedar
    rinduku hanya mainan perasaan
    kenangan itu xkn kembali terulang
    walau seribu tahun aku merindu
     
  12. Daniel
    Offline

    Daniel Well-Known Member

    Messages:
    1,605
    Likes Received:
    42
    Trophy Points:
    48
    ribuan rindu terus bertamu
    merayu merayu dan rindu itu semakin membiru
    desah nafas kutiupkan perlahan lahan
    sesaknya dada dihimpit rindu
    hanya hatiku yang dapat melihat rindu itu
    langkah kutempuh terasa makin jauh
    kau pun makin jauh untuk kusentuh
    rindu kini berarak bersama awan mendung
     
  13. dOodle_lurve
    Offline

    dOodle_lurve Member

    Messages:
    41
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    6
    aku juga rindu pada nya..
    rindu pada kenangan yg dulu..
    tp semua nye harus dilupakan..
    kerana dia x memebri ku peluang yg ke2..
    ku pasrah dgn ketentuan Illahi..
    mungkin dia bukan untuk ku..Allah lbh mengetahui apa yg telah ditentukan oleh Nya..
    kini rindu ku hanya pada Allah dan keluarga ku.. :D
     
  14. dieda
    Offline

    dieda Well-Known Member

    Messages:
    4,900
    Likes Received:
    695
    Trophy Points:
    113
    rindulahh,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
     
  15. dolphin
    Offline

    dolphin FTC Crew Jr

    Messages:
    3,147
    Likes Received:
    19
    Trophy Points:
    38
    aku rindu Dia..........................
     
  16. miSs aMy
    Offline

    miSs aMy Member

    Messages:
    832
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    16
    rindu di hati dtg bertamu
    tak mampu utk ku menolak
    kenangan nan indah kian berlegar
    memaksaku memikirkan mu

    namun jauh di susut hati
    aku tak pernah merindui diri mu
    sekadar hanya memori berkasih ciptaan terindah
    yg tak mungkin lenyap dari kotak memori

    ...rindu kamu yg dulu... :(
     
  17. ❀Puteri Ardini❀
    Offline

    ❀Puteri Ardini❀ New Member

    Messages:
    353
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Baru sehari 2 berenggang...... isy! kenapa eh?
    asa rindu lak. rindu ni asa len kan.....
    bila cakap, tanya banyak2x lak....tampo kan. nak??
    dah cakap rindu tu rindu la kan...
    aku rindu sangat.....
    i miss u my hubby !
     
  18. dolphin
    Offline

    dolphin FTC Crew Jr

    Messages:
    3,147
    Likes Received:
    19
    Trophy Points:
    38
    rindu saat itu
    tiada duka..tiada derita
    rindu detik itu
    segala yg diingini psti akn tertunai
    tp kini
    hnya mampu melihat dr jauh
    namun tetap bersyukur
    dpt merasai rindu
    wlpn tidak sama
    sprti yg dlu
    tp ianya tetap indah
    dihatiku~~
     
  19. Daniel
    Offline

    Daniel Well-Known Member

    Messages:
    1,605
    Likes Received:
    42
    Trophy Points:
    48
    hembusan bayu
    meresapi direlung relung jiwa
    kuterus susuri perjalanan penuh liku
    terkulai lemah dipatuk rindu
    disaat malam semakin dingin
    rindu mengisi hati yang tersirat

    inilah takdir yang harus aku tempuh
    rindu menyentuh setiap sudut hati
    tenggelam dalam lautan impian
    rembulan tersenyum ghairah
    bayangnya mendakap aku dengan erat
    dalam kemerduan malam kian menghias

    menjelmalah wahai kekasihku
    biar kau rebah didadaku yang penuh resah
    lenyapkan warna warna sepi dihatiku
    sepi yang sering bertamu dijendela hati
    terlalu kuat rindu ini untuk kugenggam
    dan terlalu indah cinta ini untuk diungkap
     
  20. Liana LurveGurl
    Offline

    Liana LurveGurl New Member

    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Aku rindu~~
    padanya ku taut pilu
    kerna kasih telah berlalu
    andai kasih kembali bersatu
    agar kita mesra selalu
    seperti masa-masa yang lalu..

    Aku rindu~~
    kenangan mesra kau dan aku
    amat indah bak bulan perindu
    selami cinta yang kian padu
    akhirnya musnah menjadi debu..

    aku rindu Si Dye laaaaa.. hehehe :x
     

Share This Page