• Sudahkah anda menulis Diari Cinta anda hari ini?
    Sebagai forumer Forum Tentang Cinta, anda kini boleh menulis dan mencoret kisah manis cinta anda di ruangan Diari Cinta. Hanya satu diari sahaja ya dibenarkan untuk setiap seorang.

Aku Rindu~2~

dieda

Well-Known Member
#1
disebabkan thread diasaskan oleh shaman dh overload,
den bkk rumah baru yek,,:)

ehemmm,,apa mukadimah den utk rumah baru ni yek????

Bilaku rindu aku tersebut namamu
Di dalam mimpi aku dibelai olehmu
Indah sungguh percintaan
Indahnya berkasih sayang
Betapa aku merindu kepadamu


**lirik lagu bila rindu kusebut namamu**
 
#4
sekarang ni aku rasa rindu sgt kt dia.......
perasaan rindu ni lain dr yg seblm2 ni...ntah kenapa jadi camni yek.....sedgkan x samp sebulan pun lepas jump dia...
ada sesuatu yg tersirat ke? hmmmm....ok,jgn fikir2kan sagt.....

tp yg x bestnya bila dh rindu ni....aku mudah teremosi.....marah...sedih....cemburu (jeng3)...hmmmm
kalau boleh,aku nk dia luangkan lebih masa utk aku...jgn biarkan aku tertunggu2......penantian itu satu penyeksaan (wah! ayat)
tp betul la...dia skrg keje malam.....jadi masa aku ngn dia sgt2 terhad....bila aku balik keje.....hanya ada 1 atau 2 jam je utk aku bercerita dgn dia...
itu pun sekadar sms!! wahhh........mane leh camtu....pmp kan suka bercakap...x cukup masa yg diberi tu aku bercerita......haha....
kdang2 ade prkara yg terpaksa aku simpan dulu dari bercerita kt dia.....huhu sedih....dr xcited nak bercerita...terus tenggelam...kenkadg terus jadi lupa...haha

hmmmm awak.....saya rindu kt awak le.........uhuk uhuk....sedihnya......
 

dolphin

FTC Crew Jr
#5
rindu..dh lme x jmpa..lame ke?kui3
tp still rindu la..cite dlm telp..dlm sms..x sama ngn cite depan mata
reaksi wajah tu yg penting..he3
mga ade kesempatan utk bersua..erm
 

dolphin

FTC Crew Jr
#6
rindu
pada kenangan lalu
kenangan indah yg x mudah dilupakn
terlalu indah
sehingga terkdg ianya terlalu pahit
utk dikenang
bila saat rse cinta bercampur benci
berharap kenangan itu x pnh tercipta
utk dikenang mahupun dirindui
 

dolphin

FTC Crew Jr
#7
rindu..
pd angin yg blalu
mhembus syahdu
menusuk kalbu
rindu berterbangan
rindu tidak bertuan
saat rindu mendatang
jiwa menderita kesengsaraan
 

Daniel

Well-Known Member
#8
aku lelah dirasuk rindu
tercari cari haluan harus aku tuju
bersama ribuan harapan dan impian
menuju kehatimu dengan penuh rasa cinta
mengusung ribuan rindu yang penuh didada
menelusuri ranjau yang penuh duri
untuk kugapai kasih sayang yang sempurna
kerana cinta aku rela ditelan derita
 
#9
rindu die lagi..
bile rindu sgt kt die, kite call die..nak dengar suare die..kite dengar die gelak..kite suke sgt..
tapi..
tu sume imaginasi kite je......
 

Daniel

Well-Known Member
#10
aku rindu
rindu padamu semakin parah
beribu kali telah kusebut namamu
namun rindu tetap bertamu
aku lelah
mengusung rindu yang tiada bertepi
kepuncak kasih yang jauh untuk digapai
tanpa jemu aku terus melangkah
 
#11
aku rindu
pda kenangan itu
berharap akn menikmatinya lgi
mengubat rindu di hati
tp aku juga sedar
rinduku hanya mainan perasaan
kenangan itu xkn kembali terulang
walau seribu tahun aku merindu
 

Daniel

Well-Known Member
#12
ribuan rindu terus bertamu
merayu merayu dan rindu itu semakin membiru
desah nafas kutiupkan perlahan lahan
sesaknya dada dihimpit rindu
hanya hatiku yang dapat melihat rindu itu
langkah kutempuh terasa makin jauh
kau pun makin jauh untuk kusentuh
rindu kini berarak bersama awan mendung
 
#13
aku juga rindu pada nya..
rindu pada kenangan yg dulu..
tp semua nye harus dilupakan..
kerana dia x memebri ku peluang yg ke2..
ku pasrah dgn ketentuan Illahi..
mungkin dia bukan untuk ku..Allah lbh mengetahui apa yg telah ditentukan oleh Nya..
kini rindu ku hanya pada Allah dan keluarga ku.. :D
 
#16
rindu di hati dtg bertamu
tak mampu utk ku menolak
kenangan nan indah kian berlegar
memaksaku memikirkan mu

namun jauh di susut hati
aku tak pernah merindui diri mu
sekadar hanya memori berkasih ciptaan terindah
yg tak mungkin lenyap dari kotak memori

...rindu kamu yg dulu... :(
 
#17
Baru sehari 2 berenggang...... isy! kenapa eh?
asa rindu lak. rindu ni asa len kan.....
bila cakap, tanya banyak2x lak....tampo kan. nak??
dah cakap rindu tu rindu la kan...
aku rindu sangat.....
i miss u my hubby !
 
#18
rindu saat itu
tiada duka..tiada derita
rindu detik itu
segala yg diingini psti akn tertunai
tp kini
hnya mampu melihat dr jauh
namun tetap bersyukur
dpt merasai rindu
wlpn tidak sama
sprti yg dlu
tp ianya tetap indah
dihatiku~~
 

Daniel

Well-Known Member
#19
hembusan bayu
meresapi direlung relung jiwa
kuterus susuri perjalanan penuh liku
terkulai lemah dipatuk rindu
disaat malam semakin dingin
rindu mengisi hati yang tersirat

inilah takdir yang harus aku tempuh
rindu menyentuh setiap sudut hati
tenggelam dalam lautan impian
rembulan tersenyum ghairah
bayangnya mendakap aku dengan erat
dalam kemerduan malam kian menghias

menjelmalah wahai kekasihku
biar kau rebah didadaku yang penuh resah
lenyapkan warna warna sepi dihatiku
sepi yang sering bertamu dijendela hati
terlalu kuat rindu ini untuk kugenggam
dan terlalu indah cinta ini untuk diungkap
 
#20
Aku rindu~~
padanya ku taut pilu
kerna kasih telah berlalu
andai kasih kembali bersatu
agar kita mesra selalu
seperti masa-masa yang lalu..

Aku rindu~~
kenangan mesra kau dan aku
amat indah bak bulan perindu
selami cinta yang kian padu
akhirnya musnah menjadi debu..

aku rindu Si Dye laaaaa.. hehehe :x
 

Top