• Sudahkah anda menulis Diari Cinta anda hari ini?
    Sebagai forumer Forum Tentang Cinta, anda kini boleh menulis dan mencoret kisah manis cinta anda di ruangan Diari Cinta. Hanya satu diari sahaja ya dibenarkan untuk setiap seorang.

Awak!!!!!!!!!! ~10~

dolphin

FTC Crew Jr
awk..dh byk hari xde kabar brita ni..cmne awk kt sne..
jdi x balik sprti yg dirancang..jgn lame2 sgt..byk urusan x selesai lg kt sni..emm
 

mawar putih

Well-Known Member
awakk!!
insyaAllah kalo ade rezki nnti kita jd tetamu sama2 ye.. keh3
awak suka lagu law kana bainana kan sy pun mmg suka sgt lagu tu.. *gedik pulak la bersaya berawak ni*
 

dolphin

FTC Crew Jr
awk..dh x best kja kt sni..nmpknye harapan utk sy pindah mkin cerah..emm..lgpn itu yg awk harapkn kn..
 

mawar putih

Well-Known Member
Awakk!!!
Knape awk ni baik sgttt..
Adeiii tulun la jgn suwitt sgt...
(iklan buang tebiat,,abaikan post ini)
Kah5
 

gegirl

FTC Crew
Moderator
awak!!
tenkiu sbb blanje sy tgk wyg last week...
cite peberet sy lak tue...
Resident Evil gitu... hahahaha...

awak!!
Tahniah gak ats promotion yg awk dpt tue...
mkin murah rezeki ekk...
leh la tiap bln blanje sy tgk movie...
hakhakhak....
 

mawar putih

Well-Known Member
what?? ada org merisik awok? LOL!!
entah kenapa rasa nak gelak.. tak sangka kejap masa jalan awok dah makin berusia ye.. (kijam ke stetmen ni?)
kenapa aku rasa nk gelak ni? hahahaha.. yela membeso same2 rasa mcm muda je lagi minah ni..
yela x sangka rupanya dah makin beso budak sorang ni.. smenjak tinggal kan rumah ni mcm2 benda berlaku.. kah4 :D
 

mawar putih

Well-Known Member
awok!!
tibe2 nk nyanyi lagu count on me.. kih3
u can count on me like 1 2 3, i'll be there!!
and i know when i need it i can count on u like 4 3 2, u'll be there!!
cuz thats what friend supposed to do!!

take care walau dimana awok berada.. kahaksss.. *msti tgh kira bintang << kata hati tah ye tah tidak :p
 

gegirl

FTC Crew
Moderator
awk!!! sy bru turun dr Genting nie....
Sy enjoy sgt walau awk xde...
wkakakaka... sbb sy slalu pegang
PRINSIP yg 1 nie....
Idup sy hrus di teruskan DENGAN
atau TANPA awk...
 

gegirl

FTC Crew
Moderator
awak!!!...
sye enjoy sgt last weekend...
walau bkn DENGAN AWAK...
hahaha... Sye tgk wayang...
Sye g soping... Spend time
ngn org2 yg sye syg... peace yoo...
 

sherry

New Member
sayanggg awak :)

awak...sy sayangg awak.
sy dan awak dah mula menghitung hari..
sy berdoa agar urusan kita dipermudahkanNya...
 
Top