• Sudahkah anda menulis Diari Cinta anda hari ini?
    Sebagai forumer Forum Tentang Cinta, anda kini boleh menulis dan mencoret kisah manis cinta anda di ruangan Diari Cinta. Hanya satu diari sahaja ya dibenarkan untuk setiap seorang.

Baru sekolah rendah, dah break!

Mr Teddy

FTC Administrator
Administrator
#1
Sebenarnya kerap juga saya terima email dari budak-budak sekolah rendah tanya pasal bab kapel. Dan siap ada yang dah pernah break.

Kadang-kadang kelakar juga saya baca email dorang ni. Kecik-kecik dah pandai kapel. Dulu saya masa kecik-kecik dulu tak tahu la samada saya ni baik ke atau memang saya segan nak kapel dengan budak satu kelas sekolah rendah ke, ape ke.

Tapi sekarang macam benda tu biasa je bagi dorang. Agak-agak apa sebabnya eh? Kenapa kecik-kecik lagi dorang dah pandai nak kapel-kapel ni?

-Mr Teddy.
 

pooh_gurl

Well-Known Member
#2
Hohoho theyolls ni :yawn::yawn:...sek.ren pown dh bersungguh tgkp cintannye Mr. Teddy.... :confused::confused:

Sayang....umo kicik2 dh rs pth aty....matang sblm waktunye theyolls ni...o_Oo_O

Jaoohhhh lg perjln'n beliau2 tu dik non uiii....:rolleyes::rolleyes:
 

dieda

Well-Known Member
#4
budak2 skrg pelik2,,hahaha
bak kata pooh,,cpt matang sgttt
kite dulu time sek ren msh seronok dgn kwn2,,,kwn llk pon layan mcm kwn pmp,,bdk2 la katekan

budak2 zmn sekarang bnyk sgt pengaruhnye,,aishhh
 

samaratungga

Well-Known Member
#5
Di indonesia pun sama, cepatnya dia orang matang

P/s
budak2 skrg pelik2,,hahaha
bak kata pooh,,cpt matang sgttt
kite dulu time sek ren msh seronok dgn kwn2,,,kwn llk pon layan mcm kwn pmp,,bdk2 la katekan

budak2 zmn sekarang bnyk sgt pengaruhnye,,aishhh
Dieda, bukannye duloo sis cepat matank pun ker
 

dieda

Well-Known Member
#8
Pengaruh tv byk sgt..sume drama cite psl kapel je..adehh
kannn,,
lg satuu,,,bdk2 sekolah sekarang sume pakai hp,,ade yg pakai yg canggih mngalahkan org yg bekerja,,,so bila pakai hp,,pergaulan derang semakin meluassss
kite nnt ade ank,,,jgn harap nk bg pakai hp ,,lol
 

Top