• Sudahkah anda menulis Diari Cinta anda hari ini?
    Sebagai forumer Forum Tentang Cinta, anda kini boleh menulis dan mencoret kisah manis cinta anda di ruangan Diari Cinta. Hanya satu diari sahaja ya dibenarkan untuk setiap seorang.

Bercakap Dengan Diri Sendiri ~ 16 ~

Status
Not open for further replies.

TuLaN

New Member
hurm~
xtau nak wat pe...
tadi after bf habis kuar balik sume yg tulan makan...
sakit sgt kepala ni...
da la sejuk sgt kat ofis ni....

lunch hour nak g klinik but fikir balik,,,
tulan kena g market,,bli barang umah lak....
after ofis mmg x blh kuar...
isk,,,,klinik or market?
pening lak nak putuskan...
 

sherry

Active Member
ish.bznye aku mggu ni..lps slsai 1 kje,dtg plk 1 kje..
xpe2, hati kate,kje ni 1 ibadah..so bt je dgn ikhlas..
hepi2kn diri jgn nk stress sgt..ingt!!klu nk awt muda, sntiasala
fkir +ve..hmm..ok2,,aku tahu aku leh bt..chaiyok sherry (fuhh legaa
klu fikir mcm ni)
 

Daniel

Well-Known Member
esok hari terakhir aku berkeje dan terus bercuti selama beberapa minggu...hrp semuanya mengikut rancngan, tnpa ada apa2 masaalah yg akn timbul...x nak jadik cam cuti aku pada januari lepas...tiga hari stranded disebuah negara di africa utara, disebabkn masaalah visa...slh satu kenangn pahit sepanjng aku mengembara keserata penjuru dunia...mengikut plan, aku akn mengembara bersorngn ke enam buah negara di eropah...pasti kesepian turut menemani aku bersama...seblum aku melangkah pergi, aku ingin memohon ampun dan maaf kepada semua, atas kesilapn atau kesalahn yg telah aku lakukn selama aktif di ftc ni...mana tau, mungkin coretan ini...coretan terakhir dariku...
 

OrKiD_BiRu

FTC Crew Jr
aku dah meluat ngn dak sebelah aku ni!!
eiiii geram gile aku...
lantak ko le kalo perasan aku wat muke ketat ngn ko..
macam bgus sgt..kecoh lebih!!
mintak itu mintak ini.....wat2 sore manja bile pnggil name aku.....
pggil2 aku darling....whoaaa ingt aku les????? geli gile la aku...
makin nyampah...!!!! x kuasa aku nk layan lebih2...
pntg bercakap x reti nk diam dah....cot cet cot cet...
ishhh aku yg xleh nk wat keje...
eiiiii geramnya!! geramnya!! leh stres le aku keje ngn die....penat!!
 

gegirl

FTC Crew
Moderator
Biter terkini skg, aku tgh berkwn ngan seseorg... :up:
bkn...bkn ngan mamat yg suke skodeng aku tue..
mamat tue xmasuk dlm list aku pon...sipi jekk... :p
org kate berkwn bior berjuta2 lemon.. tp nikah bior swg!!..
kite org msh mengenal ati budi memasing.. chewahhh!!! :x
ssh dpt kwn jauh nie...byk bende yg kene pk.. nk jmp
mmg pyhla..takat sms ngan ym je yg mampu... hikhikhik..
yg sowang dh kekobar nk beli cincin.. ishh!! gopoh tol..
dh la lately slalu je selisih pham.. lg mau ckp psl cincin!!.. :-??
kelmarin aku tido umah member aku..lame xjmpe dia beb!!..
anak dia pon dh kt setaun..mkin lasak+cerdik...i like it!!!
siap men cak cak ngan aku..mlm, aku blanje mam pizza.. :up:
opsss..aku xmkn, aku blikan tok dia sekeluarga laa...
sempat lg gayut ngn jejaka idaman malaya nie.. hikhikhik.. :)
kol 1.30 baru msuk tido..borak mcm2 ngan member aku ...
semlm aku smp opis kol 8.15!! fuh!! rekod baru tue!!..
keje keje keje..sesekali layan gak tenet... hikhikhikk..
blah awal semlm..ngan beg yg penuh ngan baju, laptop,
aku pi Sogo.. beli brg umah skit...pti ais dh kosong beb!!
smp umh, wat sambal telo ngn grg ciken..then mamam laa..
mlm layan tenet jap..nsb ade geng yg nk ym ngn aku.. :up:
smbil bsuh baju, aku lyn tv then iron baju.. kat kol 2
bru msuk tido...penat la keje jek.. jom fly ke ................
 

dieda

Well-Known Member
esok hari terakhir aku berkeje dan terus bercuti selama beberapa minggu...hrp semuanya mengikut rancngan, tnpa ada apa2 masaalah yg akn timbul...x nak jadik cam cuti aku pada januari lepas...tiga hari stranded disebuah negara di africa utara, disebabkn masaalah visa...slh satu kenangn pahit sepanjng aku mengembara keserata penjuru dunia...mengikut plan, aku akn mengembara bersorngn ke enam buah negara di eropah...pasti kesepian turut menemani aku bersama...seblum aku melangkah pergi, aku ingin memohon ampun dan maaf kepada semua, atas kesilapn atau kesalahn yg telah aku lakukn selama aktif di ftc ni...mana tau, mungkin coretan ini...coretan terakhir dariku...
ayt yg lst tu,cam kata2 org nk naik hj jek:)
 

pop

New Member
lately, bnyk sgt mslh..
lau mslh aku jek xla aku trbeban sgt
tp bila ia melibat kn ngan org yg aku plg syg,
aku rsa lemah sgt..
tp dpn dia aku xleh tunjuk aku ne lemah..
aku kna kuat..
sis,
aku akn sentiasa ada d cc mu..
ssh sng kita ttp brsama..
aku syg sgt kt ko sis..
n org 2 akn trma balasan yg setimpal ats apa yg dia wat kt ko..
aku akn pastikan suma 2 jd kenyataan..
jgn risau,
aku, buny n jacky sentiasa ada d cc ko sis..
kmi akn tlg selama kmi mampu..
n aku akn psti kn suma 2..
luv u so much sis..
 

sherry

Active Member
dh 2 hr x mnjenguk ftc ni..dlm tmpoh tu, aku bz ngn perkhemahan yg melibtkn pljr2 aku..ant xtvt kitaorg ialah jungle tracking, huh mncabar gile..pnat pon blum ilang.sakit satu bdn coz dh lame x bt xtvt mcm ni.kaki pon dh rs len mcm je ni..kompem sok xleh pkai ksut tumit tggi huhu..mlm ni plk msti tdo awl punye...alangkh bestnye klu sok x kje..waduh2 sape nk bg cuti????
 

zul

New Member
hari ni start exam
byk kena study
pala pn dh sakit
tdo pn xtentu dh,hmm:(
rindu kt seseorg,rindu sgt2,dia rindu kt aku ker tak ea,ermmm
nk sambung study lagi
semlm tak abis study nya
 

sha_man89

New Member
exam dh tamat...
yuhuu.....
berakhir sudh episod beljarku di uitm kedh tuh..
x sbr nk bergelar graduate nih..
wah2!!

alamak...... smbung dgree plk ker?
kt mna plak?
kos apa plak?
aduss..... arap dpt kos yg aku plh..
kalu x rekod..library..
tp jgn la merbok lg...
kt punck ka...segamat ka..
hehehe...
bkn apa..pglm kt tmpat org tuh best..
x kan nk terperap ja kt tmpat sendri kan?
x penang.. kedah... pi mai pi mai kot tuh...
apa2 pun.....moga Allah sediakan yg terbek utkku..
aminn....
 

yankumi

FTC Crew Jr
dear diary...
warghhh...ari nie betul2 mood spoil huhuhuhuhu..
laptop corrupt..windows dh xleh guna..aduh..sakitnya jiwa nie huhuhu
xtau la nape leh jd mcm nie, virus maybe..
then terpaksa install windows 7, memg canti..lbh advance dr vista..
tp tetap xbest..coz file n pic on my document seme ilang..huhuhu...sedih sgt2
byk la tue pic...pic member2 kahwin..huwaaaa...sedihnya..
xleh nk bendung lagi perasaan sedih nie..
try jgk recover semula files yg ilang...tetap x boleh..
:((
 

sherry

Active Member
ish...pe sal la minah tu..2 3 ari ni asyik bt org geram je kt die..
tau la die tu ade mslh, tp jgn la libatkn org len..org nk kje dgn tenang &
xsuke myusahkan org len.hish ntah le, npe la die tu berubah smpi tahap mcm tu..
kot ye pon nk mrh kt ex bf jgn la over sgt..sume org die nk bt camtu..hish x faham org...
sabooooorrrr je le :(
 

lavender90

New Member
selepas 7 bln...akhirnyer aku jmpe gak ngn mr lav...hurm...aku da dpt luahkn ape yg aku luahkn...tpi aku kcwa cz mr lav x bg ape2 respon....so far date kte org ok jer...as usuall...pnt la...msg2 x ckp tdo...huhu...slalu bgn lmbt hari mggu..tbe2 kna bgn cpt...mmg la....btw,aku happy la....happy sgt cz dpt jmpe ngn yg trsyg...dye bg aku coklat ade la dlm 6 bar yg saiz sdrhana 2...kurma n kismis jgn crte la..da mcm pe jer...huhu...
 

lavender90

New Member
esok hari terakhir aku berkeje dan terus bercuti selama beberapa minggu...hrp semuanya mengikut rancngan, tnpa ada apa2 masaalah yg akn timbul...x nak jadik cam cuti aku pada januari lepas...tiga hari stranded disebuah negara di africa utara, disebabkn masaalah visa...slh satu kenangn pahit sepanjng aku mengembara keserata penjuru dunia...mengikut plan, aku akn mengembara bersorngn ke enam buah negara di eropah...pasti kesepian turut menemani aku bersama...seblum aku melangkah pergi, aku ingin memohon ampun dan maaf kepada semua, atas kesilapn atau kesalahn yg telah aku lakukn selama aktif di ftc ni...mana tau, mungkin coretan ini...coretan terakhir dariku...
huwaghhh!!!nk ikott......>:p....xpela....nnti2 jgn lupa jenguk2 kami disini ya...
 

sherry

Active Member
aku prcaya esok sudah x boleh mngubah
apa yg brlaku pd hr ini...
ttp hari ini msih blh mengubah apa yg akn
trjdi pd hari esok...
mudah2an esok aku akn mnjdi insan yg
lebih baik...lebih baik dan lebih baikkkk lg..
 
Status
Not open for further replies.
Top