• Sudahkah anda menulis Diari Cinta anda hari ini?
    Sebagai forumer Forum Tentang Cinta, anda kini boleh menulis dan mencoret kisah manis cinta anda di ruangan Diari Cinta. Hanya satu diari sahaja ya dibenarkan untuk setiap seorang.

books and coffee

#81
Dah separuh ramadhan berlalu. Lagu raya pn dh mula berkumandang di radio2. Bila sebut pasal ramadhan; kenangan bersahur dan buka puasa bersama famili la paling bermakna rasanya. Tahun ni, diuji dengan kesihatan yang xberapa baik semasa puasa. Anak xsihat, mummy pn xsihat. Demam, batuk, selsema, meragam. Cuaca pn panas hujan panas hujan. Menguji sungguh huhu. Bila dh jadi mak2 ni, nak taknak memang kena kuat. Walaupun diri sndri xsihat, kena jugakla gagahkan diri. Bila flashback zaman bujang2 dlu, rasa jauh benor hidup berubah hehe.. kalau dlu, me me me.. all about me.. sekarang ni memang x la.. me dh jatuh no berapa tatau.

Persiapan raya macam biasa, sederhana je. Sederhana2 pn, 3 helai baju raya jugak dh setel haha. tahun ni tema caca marba. Pink ado, silver grey ado, purple ado. huhu kuih raya belum dapat nak buat lagi.. macam xsempat je uhuk.. nmpak gayanya kuih tunjuk jela hee yg penting tart nenas msti buat.. tu kuih wajib tiap tahun.. dh memang tu je yg aku reti pn hehe apapun excited for 10 hari terakhir ramadhan.. meh pakat2 pulun noh.. nanti setahun lagi nk jumpa.. haihh belum pegi lg dh rindu.. oh ramadhan
 

Top