• Sudahkah anda menulis Diari Cinta anda hari ini?
    Sebagai forumer Forum Tentang Cinta, anda kini boleh menulis dan mencoret kisah manis cinta anda di ruangan Diari Cinta. Hanya satu diari sahaja ya dibenarkan untuk setiap seorang.

~Cerita Dieda~(krooohhh)

dieda

Well-Known Member
apabila Allah mencipta kita, Allah tau kemampuan kita,
Allah takkan uji kita dengan sesuatu yang kita takkan mampu tanggung, malah tiada satu ujian pun untuk melemahkan, Bersyukurlah apa yang kita perolehi.
 

dieda

Well-Known Member
selama aku masih bisa bernafas
masih sanggup berjalan
ku kan selalu memujamu
meski ku tak tahu lagi
engkau ada dimana
dengarkan aku
ku merindukanmu

~d'masiv~
 

dieda

Well-Known Member
Jangan risau ,,
Ma QaddaraAllah Khayr.

Belajar terima.
Belajar redha.
Kerana apa yang Dia rencana kan.
Pastinya sebaik-baik takdir
 

dieda

Well-Known Member
Manusia,,

Sibuk dgn urusan hidup
Tetapi,,masa....kalau tidak dicari takkan ada
Mahu dgn tidak saja
Tiada manusia yg begitu sibuk 24 jam,,takkan 5 minit pun tdk boleh bertanya khabar,sepi begitu saja

Tidak payah banyak fikir
Maknanya kau tidak bererti langsung dan kau mmg tidak pernah ada dlm hidup mereka
Jadi,,faham-fahamlah sendiri


~secebis perenggan mkn dalam dari mikayla~
 

dieda

Well-Known Member
Assalammualaikum,,lama sungguh xmenulis disini ,
Sebelum berlabuhnye thn 2016,sy ingin mengucapkan ribuan terima kasih kpd shbt2 sy disini yg menerima sy dgn baik sejak sy join ftc,,satu forum yg xprnh terpiikir oleh sy utk lepak spt rmh sundirik:lol:,,
Sy mngenali beberapa org disini yg sgt jauh beza nye dgn sy,,beza dr pemikiran,,personaliti,,pergaulan,,tp anda menerima sy dgn baik,,wpon ada diantara anda yg sy xprnh jumpa,,tp sy percaya anda ikhlas bersahabat dgn sy,,terima ksih ye.

Mybe ini adelah coretan terakhir sy disini,,sy harap jika sy ada buat kesalahan sepanjang sy berada di ftc ni,,maafkan lah sy

Untuk yg (pernah) menjadi shbt terbaik sy sepanjang sy diftc ni,,terima ksh menerima sy dlm hidup anda(anda tau siapa anda),,anda sentiasa berada dihati dan ingatan sy,,wpon (ada) diantara anda yg telah 'pergi' dlm diam:D:p,,sy xkan lupakan kerana anda telah memberi kenangan yg manis pd sy dan sy sgt menghargainye,,sy hrp sy dpt trs berhubung dgn anda,tp sy tau ianye xkan berlaku (mybe) akibat dr peredaran masa dan perubahan 'angin' manusia,,keh3.
Untuk yg ada no sy,,yg ada polo laman sosial sy,hrp kite akn trs berhubung ye,,(mcm ler ramai sgt,,ahaks)

Untuk semua shbt sy disini,,sy doakan pd thn 2017 kalian menemui kebahagian yg kalian cari,,lupakan kenangan 2016 yg agk xmemberangsangkan,,:D

Terima kasih semua,,sy syg kan anda & hepi new year,,muahhh

#dontforgetme
 

Top