1. Sudahkah anda menulis Diari Cinta anda hari ini?
    Sebagai forumer Forum Tentang Cinta, anda kini boleh menulis dan mencoret kisah manis cinta anda di ruangan Diari Cinta. Hanya satu diari sahaja ya dibenarkan untuk setiap seorang.
    Dismiss Notice

Cinta 5 tahun berakhir..

Discussion in 'Luahan Cinta' started by Koli5, Oct 18, 2016.

  1. Koli5
    Offline

    Koli5 New Member

    Messages:
    0
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Assalamualaikum,
    Hubungan saya dan dia baru saja berakhir seminggu lalu. Pd awal hubungan kami, keluarga tidak mengetahui. Masalah mula timbul bila kami membuat keputusan yang ingin memberitahu keluarga masing2, berlainan agama dan bantahan keluarga buat kami terpaksa relakan untuk berpisah.

    Sepanjang 5 tahun kami berhubungan, tidak pernah sehari pun kami tidak mesej atau call. Setiap pagi, dialah yang pertama akan mengucapkan selamat pagi. Dialah yang terakhir ucapkan selamat malam. Selalu jugak tertidur semasa kami bermesej.


    Hidup baru saya tanpa si dia sekarang ini amat sunyi. Terasa ada yang kurang..saya semakin dekatkan diri padaNya. Saya sibukkan diri dengan kerjaya. Di hadapan orang ramai saya sentiasa senyum tapi tiada sesiapa yang tahu saya kerap menangis bila terasa rindu. Saya amat sayang padanya.

    Saya tak putus berdoa supaya saya kuat menghadapi ujian ini.
     
  2. Kinky Girl
    Offline

    Kinky Girl Member

    Messages:
    314
    Likes Received:
    20
    Trophy Points:
    18
    sy pernah putus dari cinte yang hampir 7 tahun ...dah terlalu biase buat segalenye bersame..mmg akan terkesan sgt bile dah start buat segalenye sorang2...
    jika masih ada harapan..doalah..semoge keluarge due2 pihak dpt restui hubungan korang satu hari nanti..lagi seksa rasenye jika berpisah tapi masing2 masih mencintai...hmmm..buat mase ni jage lah diri..dan sentiase tabah..ok
     

Share This Page