• Sudahkah anda menulis Diari Cinta anda hari ini?
    Sebagai forumer Forum Tentang Cinta, anda kini boleh menulis dan mencoret kisah manis cinta anda di ruangan Diari Cinta. Hanya satu diari sahaja ya dibenarkan untuk setiap seorang.

Panduan mengenal gadis tiada DARA!

kyu

Member
apa la korang ni pening2 pikir..just tanya jela gurl tu ada dara ke tak...sure dia bleh jujur punya..hehe...apa makna gurl yg takde dara?dara hanya hilang bila vagina dia penah ditusuk oleh penis utk kali pertama..klu gurl tu yg korek sendiri pakai tangan dia ka or mastubate dia still lagi masih diaggap ada dara...klu selaput dara tu koyak psl aktiviti lasak pn dia masih lagi dikira ada dara...selaput dara tu nipis jek..n ada bukaan ckit utk darah haid kuar..klu terpalam trus camna darah tu nk kuar kan..hehe..

selalunya laki susah nk kenal gurl tu ada dara ke tak...melainkn gurl tu yg cakap sendiri or vagina dia terlalu longgar bila terjadinya malam pertama...kdg2 dara bleh dikesan dgn kuarnya darah apabila mendapat tusukan pertama..(sbb tu dlm islam sunat letakkan kain putih sbg alas utk darah tu mengalir..n petua org tua2 klu nk isteri awet muda sapukan darah tu pd kening isteri)..tp kna ingat tak semua gurl yg masih ada dara bl ditusuk kuar darah..ada yg tak kuar...balik pula pada prob longgar tu kan...slalu laki yg 1st time wat seks dia akan gelojoh nak trus tusuk...bl pelincir dlm vagina kurang mmg akan rasa ketat walaupn sbnrnya dah longgar..so mmg laki takkan perasan yg korang dah takde dara...lagi satu tanda gurl tu masih ada dara ialah dia akan rasa sakit bila ditusuk kali pertama n dia hanya akan jadi mcm batang pisang jek bl time tu..kira dia malu2 n takkan wat aksi yg lbh2..(yela org takde experience kan..)

so kesimpulan dia byk hal psl dara ni hanya leh tau lepas kawen...klu nk tau sblm kawen kna tanya sendiri la gurl tu...

P/s:apa yg ada kat atas tu hanya dari bacaan n cerita org yg dah kawen..bukan dari pengalaman sendiri tau..kyu masih teruna tau...
 

dieda

Well-Known Member
prnh ler dgr makcik2 berborak psl kes ni ler,,(ni bkn nk kipochi tau,,hehhe)
derang ckp pe tau,,'alaaa,,bdk2 sekarang ni(llk),,bknnye tau pompuan tu ade daraass ke x,,
jnji tuuuuuuttt(pndai2 ler korang teka yekk,,):D :D
bak kata kyu,,kalu org llk nk pueh ht,,tnya sndiri ler kt awekks derang,,:D
 

kyu

Member
kes dara ni dh byk kali dh bincang...kdg2 gurl tak puas ati gak bl depa takde dara mcm hina sgt la..bl laki takde teruna takde sapa lak yg nk kesah or tau pn...tp dlm islam dara amat penting..sbb tu allah penah cakap dlm al quran yg bidadari kat syurga sentiasa ada dara..dia hanya akan disentuh oleh laki yg layak utk depa..nk bagitau yg gadis yg masih dara ni taraf depa sama or lbh baik dari bidadari...tp zaman skg ni mcm2 godaan...crita blue or porno dlm tenet bersepah...payah nk control nafsu..tmbh2 klu muda2 lg dah kapel...sure bleh terjebak punya...plg ckit pn mesti ada punya ringan2..so apa penilaian kita nak kasi terhadap gurl or boy yg kita nak kawen...kita kna ambik cth yg allah tunjuk la..dia akan tetap maafkan hambanya klu kita bertaubat sblm tutup mata...so napa kita tak leh maafkan dia n trima seadanya jika dia dah btol2 berubah....

tp tak semua laki tak tau psl hal ni tau...jgn anggap laki skg tak tau kenal korang gurl rasa tak kesah klu takde dara...
 

kyu

Member
hehe..maksudnya kyu komen apa yg dieda cakap..laki skg ni bukan leh kenal sgt pn gurl ada dara ke tak..so gurl jgn la rasa takde dara pn tak pa..bukan laki tau pn...laki tak tau tp tuhan tau...luka ilg dara ni sama luka dia dgn parut kat pusat tu...smpi mati tak bleh ilg..smpi mati kita akan teringat yg kita ilg dara sblm sah kawen...dosa tetap dosa..so kna jaga la maruah diri kita....kita sbg org pompuan ni kena la bersatu memelihara kesucian diri kita tau..aawwww...suke iiiii ckp mcm tu..hehe
 

lavender90

New Member
hurm...dats y ex bf lav pernah ckp kat lav...klu gurl da xde dara...jgn ckp kat sape2...klu gurl 2 da ok...but then new-bf or husband xblh trime dye...mestila stress...good word bro kyu...apsal laki xde teruna org x sebok2...da kurg bilangan sperm da pon...xde org nk sebok...tpi bile gurl da xde dara...sumer nk kepoh...n every month gurl akn produce new ovum..hurm...kompius..kn?
 

uchiha

New Member
kyu ni mmg terer la.. cm dr. sakit puan pn ade
hehehe.. jgn mrh kyu..

2 suma tplg pd individu.. tny la diri sndiri klu xpnh wat lg ok la.. klu dh 2 phm2 je la
 

pop

New Member
sng jek lau nk tau org ader dra atao x ne...
kekekekekek
baek melalui perbuatan, perbualan or msa nk projek..
uittttt....!!!
gal lau dh lma x maen
lau tba2 trmaen pown leh sakit arr..
mcm 1st nite pown ader..
 

kyu

Member
sng jek lau nk tau org ader dra atao x ne...
kekekekekek
baek melalui perbuatan, perbualan or msa nk projek..
uittttt....!!!
gal lau dh lma x maen
lau tba2 trmaen pown leh sakit arr..
mcm 1st nite pown ader..
tu dia..mak dara dh bersuara..haha
 

pop

New Member
tu dia..mak dara dh bersuara..haha
ko ne kyu
dr dlu smpai skrg x brubah..
tp tol arr kyu..
pe yg ko ckp 2 btol
aku cma nk tmbh rempah jek
kekekekek
tp lau btol2 nk tau
msa nk or ngah projek br leh tau
awek 2 ade dra or not..
mcm llki gak..
 
Top