1. Sudahkah anda menulis Diari Cinta anda hari ini?
    Sebagai forumer Forum Tentang Cinta, anda kini boleh menulis dan mencoret kisah manis cinta anda di ruangan Diari Cinta. Hanya satu diari sahaja ya dibenarkan untuk setiap seorang.
    Dismiss Notice

~Pernah kah Kau rasa~~

Discussion in 'Luahan Cinta' started by fara_azy, Nov 23, 2010.

  1. fara_azy
    Offline

    fara_azy New Member

    Messages:
    42
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    sayang.....
    pernah kah kau rasa di kecewakan??
    pernah kah kau rase ditinggalkan??
    pernah kah kau rasa kehilangan??
    pernah kah kau rasa jiwamu kosong??
    pernah kah kau rasa tidak dihargai??
    pernah kah kau rasa sebak hati??
    pernah kah kau rasa??
    tp aku....
    aku dh rasa semua tu...
    sampai hati kau buat aku begini...
    bile tiba masa....
    aku yakin kau akan rasa ape yang aku rasa...:((

     
  2. Banana
    Offline

    Banana Member

    Messages:
    240
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    18
    pernah rasa tu semua,
    byk kali pulak tu.:-D

    one thing i want to share with you cik fara,

    whatever actions you did in past whether its good or bad it will return twice back to you.:-D
     
    sya_zuan likes this.
  3. fara_azy
    Offline

    fara_azy New Member

    Messages:
    42
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    erm banana...
    agaknye la...hukum karma kan..
     
  4. Kinky Girl
    Offline

    Kinky Girl Member

    Messages:
    314
    Likes Received:
    20
    Trophy Points:
    18
    itu lah peritnye cinte....
     
  5. Qaireen Arina
    Offline

    Qaireen Arina New Member

    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    bertambah perit bila cinta di alam rumahtangga...bermacam2 rasa kita akan rasa...
     
  6. Banana
    Offline

    Banana Member

    Messages:
    240
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    18
    pernah kah kau rasa,
    dgn apa yg aku rasa,

    dihina dan dikeji,
    dipandang dgn sebelah mata,
    dipandang dgn lampu suluh didlm gelap.:-D
     
    Last edited: Dec 13, 2010
  7. dolphin
    Offline

    dolphin FTC Crew Jr

    Messages:
    3,147
    Likes Received:
    19
    Trophy Points:
    38
    pernahkah kau rse bersalah dgn tindakan itu?
    pernahkah kau rse menyesal?
    pernahkah kau rse ingin berubah?
     
  8. pop
    Offline

    pop New Member

    Messages:
    1,394
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    ngeri..
    yaaa, btol 2 banana..
    itu la yg aku rsa skrg..
    hukum karma..
    pdn muka aku


    tiap kali melaku kn tindakan trsebut, aku akn rsa bersalah
    menyesal tp xtau nk henti kn tindakan trsebut
    dh trbiasa
    tiap kali azam nk berubah
    pasti sesuatu berlaku
    seolah2 dia x benar kn perubahan trsebut..
     
  9. dolphin
    Offline

    dolphin FTC Crew Jr

    Messages:
    3,147
    Likes Received:
    19
    Trophy Points:
    38
    pernah kah kau rasa ape yg aku rasa..
    betapa sukarnye utkku menunaikn keinginanmu itu..
     
  10. dieda
    Offline

    dieda Well-Known Member

    Messages:
    4,900
    Likes Received:
    695
    Trophy Points:
    113
    prnhkah kau rs nk hantok kepala kt dinding?
     
  11. samaratungga
    Offline

    samaratungga Well-Known Member

    Messages:
    3,383
    Likes Received:
    111
    Trophy Points:
    63
    alhamdulilah belum lagi cik
    cik ada rasa nak buat ka
    huhuhu juz orens k,,,


    pernahkah kau rasa lapar tahap nak mampus
    mesti tidak
    pernahkah kau rasa kenyang tahap dewa
    selalu kan
    pernahkah kau rasa kehilangan bapa
    mungkin belum
    pernahkah kau rasai kasih syg dari sorang bapa
    jangan tanya, memang hari2
     
    syahira likes this.
  12. dieda
    Offline

    dieda Well-Known Member

    Messages:
    4,900
    Likes Received:
    695
    Trophy Points:
    113
    xsume yg dpt ksh syg seorg bapa setiap hr,,

    prnhkah kau rs sunyi sgt sdgkan kau dikelilingi olh keluarga?
    mst xkan?
     
    Last edited: Dec 23, 2010
  13. syahira
    Offline

    syahira Member

    Messages:
    729
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    penah ke kau rasa sume tu sayang???
     
  14. samaratungga
    Offline

    samaratungga Well-Known Member

    Messages:
    3,383
    Likes Received:
    111
    Trophy Points:
    63
    mcam ni ke,,,,

    [​IMG]

    belum lagi cik,,,, cik penah wat ke,,,,
     
  15. dieda
    Offline

    dieda Well-Known Member

    Messages:
    4,900
    Likes Received:
    695
    Trophy Points:
    113
    hahahaa,,lbh krg ler,,,
     
  16. samaratungga
    Offline

    samaratungga Well-Known Member

    Messages:
    3,383
    Likes Received:
    111
    Trophy Points:
    63
    ala,, setakat lemang seketul pun dieda siap hantuk pale
    nanti kta beli satu lori



    pernahkah kau rasa kecewa?
     
  17. dieda
    Offline

    dieda Well-Known Member

    Messages:
    4,900
    Likes Received:
    695
    Trophy Points:
    113
    tp rsnye,,ade yg bakal2 hantuk kepala esok,,:D

    pernh kau rasa skt hati?
     
  18. dolphin
    Offline

    dolphin FTC Crew Jr

    Messages:
    3,147
    Likes Received:
    19
    Trophy Points:
    38
    pernah kah kau rse betapa aku ingin segalanya sempurna..sempurna dr sudut pandanganku..bkn mereka..
     
  19. samaratungga
    Offline

    samaratungga Well-Known Member

    Messages:
    3,383
    Likes Received:
    111
    Trophy Points:
    63
    pernahkah kau rasa nak selit
     
  20. syahira
    Offline

    syahira Member

    Messages:
    729
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    pernah kau rasa apa yg aku rasakan?
    pernah kau mengerti semua itu?
    tidak zahirkah lagi perasaan ku ini?
    tidakkah kau merasai azab di hati ini?
    ohh,,, :((
     

Share This Page